Temporary Peace

 
post-mortem-photography-family

Foto uit victoriaanse periode

Gustave Moreau - Pieta - Olieverf op paneel, 1876

Gustave Moreau – Pieta – Olieverf op paneel, 1876

Samuel Aranda

Samuel Aranda – Foto met onbekende titel, genomen in Afganistan

Giovanni Bellini - Pieta - Tempera op paneel, 1505

Giovanni Bellini – Pieta – Tempera op paneel, 1505

Kim van Norren - Remember Me - 50x65cm Acrylverf op doek (tekst Dido's Lament Opera Henry Purcell)

Kim van Norren – Remember Me – 50x65cm Acrylverf op doek (tekst Dido’s Lament Opera Henry Purcell)

Eduard Daege - The Origin of Painting - Olieverf op doek, 1832

Eduard Daege – The Origin of Painting – Olieverf op doek, 1832

Niek Hendrix

Niek Hendrix – Sisyphus (The Origin of Painting) – 90x120cm per deel, olieverf op paneel, 2015

Michelangelo - Pieta - Marmer

Michelangelo – Pieta – Marmer

Susan MacWilliam - Where are the dead - Neon

Susan MacWilliam – Where are the dead – Neon, 2013

Vincent van Gogh - Pieta - 73x61cm Olieverf op canvas

Vincent van Gogh – Pieta – 73x61cm Olieverf op canvas

William Bourgereau - Pieta - 230x148cm Olieverf op canvas, 1876

William Bourguereau – Pieta – 230x148cm Olieverf op canvas, 1876

Marc Mulders - Ecce Homo - Olieverf op doek

Marc Mulders – Ecce Homo – Olieverf op doek

Loek Grootjans - Storage for Distorted Matter - Diverse waaronder water uit de put bij het Van Goghhuis en aarde uit de tuin_2

Loek Grootjans – Storage for Distorted Matter – Diverse waaronder water uit de put bij het Van Goghhuis en aarde uit de tuin

Titiaan - Pieta - 352x349cm Olieverf op doek, 1576

Titiaan – Pieta – 352x349cm Olieverf op doek, 1576

screen-capture-31

Foto uit victoriaanse periode

 

Martijn Hendriks - What comes into appearance must segregate in order to appear - Hout en glas

Martijn Hendriks – What comes into appearance must segregate in order to appear – Hout en glas